پرش لینک ها

فروش و پخش عمده صفحه کابینت

صفحه کابینت یکی از اصلی ترین بخش ها از سازۀ کابینت به شمار می رود و برای بسیاری از افراد جنس این محصول مهم است و به دنبال محل فروش و پخش عمده صفحه کابینت می گردند.

شاید در نگاه کلی و بر حسب نوع صفحه مورد نیاز برای کابینت فروشی ها، نجاری ها، سنگبری ها و برخی عرضه کنندگان محصولات آلومینیومی و استیل به عنوان مرکزی برای خرید صفحه کابینت به نظر برسند؛ اما یک گزینه دیگر نیز وجود دارد، فروشگاه های اینترنتی.

در این مطلب ضمن پرداختن به انواع صفحات کابینت اعم از صفحات کابینت ام دی اف برای کابینت و صفحات چوبی به فروش و پخش عمده صفحه کابینت پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

چرا به دنبال مرکز فروش و پخش عمده صفحه کابینت بگردیم؟

نکته فراموش شده ولی مهمی به نظر می رسد؛ امروزه و با توجه به گسترش ساختمان سازی و بهتر بگوییم انبوه سازی، نیاز به کابینت برای ساختمان نیز افزایش پیدا کرده است.

بنابراین برای بسیاری از سازندگان به صرفه است که ساختمان را مجهز به کابینت تمام کنند و از این رو به دنبال مرکزی می گردند که ضمن فروش و پخش عمده صفحه کابینت، محصولی با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب عرضه کند.

بیشتر بدانید: مزایا و معایب صفحه کابینت چوبی

مرکز فروش و پخش عمده صفحه کابینت برای انبوه سازی

چند نوع صفحه کابینت در مراکز فروش وجود دارد؟

این موضع به آن بستگی دارد که شما خواهان چه نوع کابینتی باشید و اینکه سلیقه یا معیارهای شما چه نوع صفحه ای را برای کابینت ترجیح بدهد.

به طور کلی شما می تواند یک یا چند آیتم زیر را در مراکز فروش و پخش عمده صفحه کابینت پیدا کنید، که عبارتند از:

  • صفحه MDF: این صفحات از مواد چوب ریزه‌شده تولید می‌شود، مقاومت متوسطی دارد و قیمتش نیز مناسب است.
  • صفحه الوار چوب طبیعی: این صفحات از الوار سخت چوب‌هایی مانند اکالیپتوس ساخته می‌شوند، مقاومت بسیار بالایی دارد اما قیمت شان نیز گران است.
  • صفحه الوار چوب مصنوعی: این صفحات از مواد اولیه گیاهی و رزین ساخته می‌شود، همچون دو مورد قبل مقاومت بالایی دارد و البته قیمت مناسب‌تری نسبت به صفحات ساخته شده با الوار طبیعی دارد.
  • صفحه الوار کاغذی اچ‌دی‌اف: این صفحات ترکیبی از کاغذ و رزین هستند، مقاومت متوسطی در مقابل ضربه دارند و از لحاظ قیمت نیز مناسب هستند.
  • صفحه آلومینیومی: این صفحات بسیار صیقلی و دوام‌دار هستند اما قیمت آن ها نیز به دلیل ماهیت فلزی شان گران‌تر است.
  • صفحه کابینت PVC: صفحات کابینت پی وی سی نیز از جمله دیگر موارد قابل عرضه، فروش و پخش عمده صفحه کابینت است. در این صفحات از PVC در مغز صفحه استفاده شده است و دارای رنگ بندی گسترده است.

صفحه کابینت MDF و ویژگی های آن

صفحه کابینت ام دی ف همانطور که از نام ان پیداست، از MDF در مغز آن به کار می رود و از روکش  HPL، بهره می گیرد؛ از مزایای این محصول موجود در مراکز فروش و پخش عمده صفحه کابینت می توان به تنوع بالای رنگ بندی روکش ها اشاره کرد.

از جمله ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن لبه گرد، سطوح بهداشتی و مقاوم در برابر لکه دارای سهولت در نظافت و همچنین مقاومت در برابر حرارت اشاره کرد.

چند نوع صفحه کابینت در مراکز فروش وجود دارد؟

فروش و پخش عمده انواع صفحه کابینت چوبی

همانطور که اشاره شد یکی انواع صفحه کابینت چوبی، نوع ام دی اف است، اما همه چیز اینقدر محدود نیست بلکه خود صفحات ام دی اف موجود برای فروش و پخش عمده صفحه کابینت نیز انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • ام دی اف ساده: شامل لایه میانی ام دی اف، بدون هیچگونه پوشش
  • ام دی اف پوشیده شده: دارای صفحه‌ای پوشیده شده با کاغذ یا رزین در لایه های بالا و پایین
  • ام دی اف ملامینه: صفحه ای پوشیده شده با کاغذهای ملامینه در لایه های بالا و پایین
  • ام دی اف دوجداره: دارای دو لایه ام دی اف با هسته‌ای از کفپوش یا عایق
  • ام دی اف ضخیم: با ضخامت بین 3/5 تا 3/8 سانتی‌متر
  • ام دی اف نازک: با ضخامت کمتر از 3/5 سانتی‌متر
  • ام دی اف ضد آب: برای استفاده در محیط های مرطوب

صفحات سنگی کابینت ام دی اف

یکی دیگر از انواع صفحات موجود برای فروش و پخش عمده صفحه کابینت از نوع سنگ است که به دو نوع طبیعی و سنگ مصنوعی تولید می شوند؛ سنگ مصنوعی شامل کورین یا کوارتز است و سنگ طبیعی نیز یکی از گران‌ترین و البته سنگین ترین صفحات برای کابینت به ویژه نوه ام دی اف خواهد بود.

در ایرانی دکور به عنوان مرکز فروش و پخش عمده صفحه کابینت شما با انواع صفحه کابینت چوبی از جمله ام دی اف سر و کار خواهید داشت، اما آیا صفحات ام دی اف را می توان بهترین جایگزین برای صفحات سنگی در نظر گرفت؟

به طور کلی استفاده از سنگ طبیعی برای کابینت ام دی اف رواج ندارد زیرا وزن این سنگ ها بسیار بالا بوده و ممکن است سازۀ کابینت را از لحاظ تحمل وزن با مشکل مواجه کند.

آیا صفحه کورین گزینه مناسبی برای خرید عمده صفحه کابینت است؟

آیا صفحه کورین گزینه مناسبی برای خرید عمده صفحه کابینت است؟

معمولاً در خریدهای عمده هدف کاهش قیمت تمام شده است. در این بین رفتن به سراغ فروش و پخش عمده صفحات کابینت کورین برای تعداد بالا منطقی به نظر نمی رسد، مگر آنکه با ساختمانی گران‌قیمت و لاکچری یا کاربری هایی چون آزمایشگاه سر و کار داشته باشید زیرا کورین در برابر عوامل آلوده کننده بسیار مقاوم است.

نکته پایانی

در این مطلب به فروش و پخش عمده صفحه کابینت پرداختیم؛ همانطور که اشاره کردیم، این صفحات از جنس پی وی سی، ام دی اف، کورین، سنگ طبیعی، چوب و آلومینیوم یا استیل ساخته شده اند و بر حسب بوده و همچنین سلیقه می توانید آن ها را انتخاب کنید.

همچنین برای مراجعه به پخش عمده صفحه کابینت می توانید عرضه کنندگان این محصول از جمله ایرانی دکور مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
تماس با ایرانی دکور
کاوش
کشیدن