پرش لینک ها

جدیدترین مدل های کابینت سفید برای الهام گرفتن در ساخت کابینت سفید

جدیدترین مدل های کابینت سفید مجموعه ای از ده پروژه ایجاد شده توسط طراحان بزرگ و معماران خلاق اقصی نقاط جهان است که تیم “ایرانی دکور” برای الهام بخشی به شما در انتخاب طرح های کابینت خانه‌تان گردهم آورده است.

انتخاب کابینت‌های سفید برای طراحی آشپزخانه شما احتمالاً ایمن‌ترین گزینه است که می‌توانید انتخاب کنید هنگامی که می‌خواهید آشپزخانه‌ای دارای طراحی بی‌نظیر داشته باشید.

زمانی که یک آشپزخانه با کیفیت بالا را انتخاب می‌کنید و برای پالت رنگی آن رنگ سفید را انتخاب می‌کنید، این انتخاب می‌تواند سال‌ها ماندگار باشد.

اگرچه این انتخاب احتمالاً بهترین است، اما این معنی را ندارد که طراحی آشپزخانه با رنگ سفید باید کسل‌کننده باشد. در زیر، می‌توانید برترین انتخاب‌های ما از آشپزخانه‌های سفید را مشاهده کنید؛ از آشپزخانه‌های سنتی تا طراحی‌های مدرن‌تر، از کابینت‌های سفارشی تا مدل‌های آیکیا و انواع چیدمان‌های مختلف برای اینکه الهام بگیرید.

مختصری درباره جدیدترین مدل های کابینت سفید

به‌طور معمول، جدیدترین مدل‌ های کابینت‌ سفید بازتابی از تحولات و تغییرات به‌روز در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون منزل ارائه می‌دهند.

این مدل‌ها به‌ویژه برای آن دسته از افرادی که به دنبال آشپزخانه‌ای با ظاهری مینیمال، تمیز و روشن هستند، جذابیت دارند.

کابینت‌های سفید به خاطر طراحی‌های شیک و کلاسیک‌شان در هر سبک داخلی به کار می‌روند.

این مدل‌ها ممکن است از جزئیات مهمی مانند جنس‌ها و بافت‌های مختلف چوب یا مصنوعی ساخته شوند، که این موارد می‌توانند تاثیر زیبایی‌شناسانه‌ای روی ظاهر نهایی داشته باشند.

به‌علاوه، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و مصالح مدرن می‌تواند به ایجاد کابینت‌هایی با عمر مفید بیشتر و عملکرد بهتر کمک کند.

در طراحی این مدل‌ها، افزودن جزئیات مثل دستگیره‌ها، سطوح کانترتاپ، نورپردازی مناسب و ترکیب رنگ‌های مناسب می‌تواند به تاکید بر زیبایی و عملکرد کابینت‌ها کمک کند.

همچنین، جنس‌ها و مصالح مختلف، از جمله چوب، فلز و شیشه، می‌توانند ظاهر کلی کابینت‌ها را تغییر دهند و برای متناسب شدن با طراحی داخلی منزل شما مناسب باشند.

10 ایده برتر مورد علاقه ما برای کابینت‌های سفید آشپزخانه

در زیر جدیدترین مدل های کابینت سفید و ایده های مورد علاقه و قابل ارائه در ایران با توجه به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی خود را لیست کرده ایم.

هدف اصلی ما از این مقاله آشنایی شما با انواع مدل های کابینت سفید آشپزخانه است تا انتخاب آسانتری در طراحی و بازسازی آشپزخانه خود داشته باشید.

1
کابینت‌های سفید با یراق آلات سیاه و صفحات مرمری

این آشپزخانه از جدیدترین مدل های کابینت سفید با طراحی مینیمال داخل یک آپارتمان با جزئیات پیچیده در معماری ساخته شده است.

مرمر سفید صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه چشم‌نواز با اجاق گاز داخل آن، واقعاً بهترین نمایش‌دهنده در این آشپزخانه بزرگ است.

در طراحی، از هیچ کابینت بالایی استفاده نشده است، با این حال یک ماژول بزرگ در دیوار مقابل پنجره‌ها قرار داده شده است.

یراق آلات و شیرآلات تیره با کابینت‌های سفید تفاوت ایجاد می‌کنند که همچنین در لامپ سقف و برجسته‌های سرامیکی روی کانتر نیز تکرار شده است.

2
آشپزخانه با کابینت مایل به سفید و بار صبحانه

به جای انتخاب رنگ سفید تازه، کابینت‌های آف‌وایت اغلب تأثیری نرم‌تر روی طراحی داخلی یک آشپزخانه می‌گذارند.

رنگ دیوارهای سفید به همراه پارکت لمینت چوبی تیره و صفحه کابینت کورین بژ، تأثیر بسیار گرمی در آشپزخانه ایجاد می‌کند که توسط یراق آلات کروم و هود استیل ضد زنگ تعادل یافته است.

چیدمان گوشه‌های آشپزخانه امکان ذخیره‌سازی زیادی را در یک فضای کوچک فراهم می‌کند، در حالی که جزیره آشپزخانه امکان ایجاد یک محل برای صرف صبحانه را نیز داراست.

3
کابینت سفید مینیمال بدون دسته با ردیف بالایی

این آشپزخانه مدرن دارای کابینت‌های سفید مینیمال است که در یک فضای شبیه به یک نیچه روی دیوار مجاور ساخته شده‌اند.

رنگ دیوارهای سفید، کابینت‌های سفید و کف‌پوش چوب روبروی تاقچه با صفحات کورین بژ گرم‌تر می‌شوند و میز ناهار خوری سنگی سیاهِ چشم‌نواز در کنار پنجره کمی تفاوت در پالت رنگی آشپزخانه به وجود می‌آورد.

4
کابینت سفید درجه یک ترکیب شده با یک میز ناهار خوری قدیمی

کابینت‌های زیبای سفید در این آشپزخانه با دیوارهای مایل به کرم ترکیب شده‌اند و با مرمر سفید بر روی کابینت و دیوار، یراق آلات کوچک مسی و یک لامپ دیواری سیاه طراحی شده‌اند.

همچنین دودکش نیز در یک کابینت پنهان شده است تا به طراحی مینیمال کمک کند.

تناقض واقعی و زیبا در این آشپزخانه سفید زیبا، میز ناهار خوری چوبی قدیمی است که بافت متفاوتی را به فضا اضافه می‌کند.

5
کابینت های سفید و قفسه های مرمری در زیر سقف شیبدار

کابینت‌های مینیمال سفید در این آشپزخانه توسط طراح داخلی استودیو WTP با سقف‌های شیب‌دار طراحی شده‌اند و با مرمر خاکستری صفحه کابینت و دیوار شیب‌دار برای ایجاد تأثیر چشمگیر تقویت شده‌اند.

همچنین مرمر خاکستری به عنوان قفسه‌های شناور بالای سینک نیز استفاده شده است.

6
کابینت سفید مینیمال با قفسه های شناور روی دیوار

در این طراحی از جدیدترین مدل های کابینت سفید، از نحوه‌ای که در این آشپزخانه هود تعبیه شده و دیوار ها و سقف های سفید تحت تاثیر قرار گرفتیم.

هود در یک کابینت تعبیه شده است و با قفسه‌های شناور در هر دو طرف ترکیب شده است تا تأثیر یکپارچه‌ای ایجاد شود.

سطوح مرمری و لامپ دیواری سیاه به مقدار مناسبی گرما بخشی و تفاوت را به این فضای سفید اضافه می‌کنند، در حالی که پالت تیره میز ناهار خوری گرد کوچک و صندلی‌ها نیز جذابیت بصری را به تمام سطوح سفید اضافه می‌کند.

7
کابینت سفید بدون دستگیره برای ظاهری مینیمال

کابینت‌های مینیمال آشپزخانه همان رنگ سفید مات دیوار را دارند تا تطابق طرح رنگی با لوازم آشپزخانه را ایجاد کنند، که با شیرآلات و لامپ‌های دیواری سیاه تفاوت دارند.

سطوح مرمری و پرده‌های بژ در عرض کامل گرمابخش پالت رنگی آشپزخانه هستند.

اکثر کابینت‌های پایین و میز ناهار خوری سیاه به همراه صندلی‌های چوبی به خوبی با پالت رنگی طراحی و کابینت های مینیمال تطابق دارند.

8
کابینت آشپزخانه سفید با صفحه کابینت کورین

کابینت‌های سفید، صفحه کابینت کورین و قفسه شناور سفید به این فضا ظاهری تمیز و روشن می‌دهند که با شیرآلات کروم و یراق آلات کابینت کوچک رنگ آن بهتر به چشم می‌آید.

میز ناهار خوری گرد سفید به همراه صندلی‌های چوبی بلوط و چراغ دیواری سیاه از Valerie Objects به فضا طراحی شده‌ حس مینیمال، شیک و برازنده ای هدیه می دهند.

9
کابینت های سفید به سبک Shaker با صفحه کابینت مشکی

ظاهر کاملاً سفید کابینت‌ها، کاشی‌ها، دیوارها و سقف در این فضا که توسط صفحه کابینت تیره گرم تر شده است.

به علاوه دستگیره های استیل ضد زنگ که همخوانی خوبی با کابینت‌های کلاسیک دارد و ترکیب کابینت‌های بلند و کم ارتفاع، که فضای کافی برای ذخیره‌سازی فراهم می‌کند.

10
کابینت های سفید مینیمال با دستگیره های یکپارچه، پشتی سنگ مرمر و لامپ های آویز کرومی

کابینت‌های مینیمال سفید با دستگیره‌های یکپارچه به همراه سطوح مرمری بین کابینت‌های پایین و بالای این آشپزخانه، به فضا ظاهری بی‌درز و زیبا می‌بخشند.

میز ناهار خوری چوبی به همراه صندلی‌های با رنگ‌های گرم که با تن‌های کف چوبی ترکیب می‌شود، در حالی که لامپ‌های زنگار کروم، لمسه‌ی زیبای فلزی به کابینت‌های سفید آشپزخانه اضافه می‌کنند.

فنتستسک فرانک یکی از معماران بزرگ اروپا در خصوص این طرح و اجرای بی نظیر آن این چنین می گوید:

من بسیار از این آشپزخانه زنده سفید خوشم می‌آید. خطوط تمیز کابینت‌های سفید بسیار خوب با کف‌پوش هرینگ‌بون نرم و پس‌زمینه‌ها و سطوح مرمری ترکیب شده‌اند.

همچنین از لامپ‌های آرتک کروم همراه با لوازم جانبی برنجی روی میز نیز خوشم می‌آید، چنین ترکیب رنگی بسیار غنی‌ است.

(منبع: Fantastic Frank)

5/5 - (1 امتیاز)
تماس با ایرانی دکور
کاوش
کشیدن