پرش لینک ها

لیست قیمت خدمات برش ام دی اف

برش ام دی اف با دستگاه کات، به‌طور دقیق و با کیفیت بالا، بر روی صفحات ام دی اف صورت می‌گیرد. این دستگاه با تیغه‌های بسیار تیز و دقیق، برش‌هایی با ابعاد، شکل‌ها و ترکیب‌های مختلف را بدون خطا و به صورت صفحه‌ای انجام می‌دهد. از این دستگاه می‌توان به راحتی برای برش صفحات ام دی اف به اشکال و اندازه‌های مختلف استفاده کرد که این کار با دستگاه‌های دیگر امکان‌پذیر نیست.

خدمات MDF به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که روی ورق ام دی اف انجام می‌شود تا آن را به یک محصول تبدیل کند. این خدمات شامل برش ورق ام دی اف، خدمات نوار لبه PVC، خدمات CNC، و خدمات وکیوم می‌باشد.

در گذشته، این عملیات در کارگاه‌های MDF و توسط ام دی اف کاران انجام می‌شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه‌های پیشرفته برای انجام این خدمات، کارگاه‌های خدمات ام دی اف این وظیفه را به عهده گرفته‌اند. زیرا علاوه بر قیمت بالای دستگاه‌ها، کار کردن با هرکدام از آنها به تخصص و مهارت نیاز دارد.

علاوه بر این، خدمات اکثر کارگاه‌ها شامل فرایند تامین ورق نیز می‌شود. به این ترتیب، کابینت‌سازان با ارائه طرح مورد نظر به کارگاه، کار را به صورت آماده تحویل می‌گیرند و تنها عملیات مونتاژ و نصب را انجام می‌دهند. بنابراین، امکان انجام سفارشات بیشتر برای آنها فراهم می‌شود.

لیست قیمت خدمات برش ام دی اف

مراحل مختلف برش ام دی اف با لیزر

کار دستگاه لیزر به وسیله نرم افزارهای کامپیوتری تعریف شده روی آن می باشد. برش ام دی اف با لیزر برای ضخامت 3mm تا 13mm مورد استفاده قرار می گیرد و با کمک نرم افزارهای کامپیوتری مراحل زیر را برای ساخت محصولات چوبی مختلف انجام می دهد.

  1. ابعاد دلخواه از ورقه ام دی اف را روی دستگاه بگذارید.
  2. طرح مدنظرتان را به کامپیوتر وارد کنید.
  3. سیستم، برنامه ای که حاوی طرح کشیده شده است را روی دستگاه لیزر قرار می دهد.
  4. در انتها، نور لیزر روی چوب تابیده شده و برش ام دی اف صورت می گیرد.

در ادامه، به اختصار درباره هرکدام از این عملیات توضیحاتی ارائه می‌شود:

 لیست خدمات برش ام دی اف

مهمترین کار در تولید یک محصول مثل کابینت و کمد دیواری، برش صحیح ورق‌های آن است. علاوه بر برش با دقت و کم خطا، کاهش میزان پرتی ورق، خدمات برش ام دی اف را حساس می‌کند.

کارگاه‌های خدمات با انجام تخصصی آنالیز کابینت و محاسبه دقیق ابعاد برش، پرتی ورق را به حداقل می‌رسانند. سپس، ابعاد به دستگاه پانل بر اتوماتیک انتقال داده می‌شود و دستگاه ورق‌ها را به طور دقیق و بدون خطا و به سرعت برش می‌زند.

لیست قیمت خدمات برش ام دی اف

 هزینه انجام خدمات برش ام دی اف

هزینه برش MDF به صورت ورقی محاسبه می‌شود. ورق‌های با ابعاد متفاوت قیمت‌های مختلفی دارند. هرساله، این تعرفه‌ها از طرف اتحادیه درودگران اعلام می‌شود.

به دلیل هزینه کم و سرعت عمل بالای دستگاه کات، برش ام دی اف به عنوان یک روش اقتصادی و کارآمد برای قطعات چوبی از جمله میز، صندلی، دکوراسیون داخلی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زمان تحویل برش ام دی اف

اگر در حوزه صنعت کابینت و دکوراسیون فعالیت دارید، برای ارائه سفارشات با کیفیت و دقت به موقع به مشتریان خود، نیاز به دستگاه برش ام دی اف دارید. خرید یک دستگاه اتوماتیک برش ام دی اف برای هر کارگاه اغلب به صرفه نمی‌باشد. بهترین روش، استفاده از خدمات کارگاه‌های برش ام دی اف می‌باشد.

کارگاه خدمات MDF  ایرانی دکور با دستگاه پانل بر اتوماتیک (کات) مجهز شده است. شما می‌توانید ورق‌های خود را جهت برش به این کارگاه ارسال نمایید.

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و نیروهای ماهر و با تجربه در این کارگاه، پرتی ورق را به حداقل ممکن می‌رساند.

زمان تحویل برش و خدمات مرتبط، حداکثر سه روز کاری پس از تامین ورق می‌باشد. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

سخن پایانی

واگذاری انجام خدمات به کارگاه‌های خدمات ام دی اف باعث بالا بردن کیفیت و سرعت انجام آنهاست. کابینت‌سازان تنها عملیات مونتاژ و نصب را انجام می‌دهند و به این صورت می‌توانند سفارشات بیشتری را مدیریت کنند. علاوه بر این، با واگذاری خدمات برش به کارگاه‌های متخصص، خطرات ناشی از این عملیات که اکثر کابینت‌سازان یک بار تجربه آن را دارند، کاملاً از بین می‌رود.

پس پیشنهاد ما در مورد واگذاری خدمات را جدی بگیرید، اما در انتخاب کارگاه، نهایت دقت را داشته باشید تا خدمات کامل ام دی اف بدون عیب و نقص و در سریعترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود.

در صورتی که در حوزه صنعت کابینت و دکوراسیون فعالیت دارید و تمایل دارید تا سفارشات خود را با کیفیت و در زمان مطلوب به مشتریان ارائه دهید، یکی از نیازهای اساسی شما  خدمات برش ام دی اف است.

خدمات برش MDF ایرانی دکور  با دارا بودن دستگاه پانل بر اتوماتیک (کات)، آماده است تا ورق‌های شما را با دقت و کیفیت عالی برش دهد. تجهیزات پیشرفته و تیم ماهر و مجرب این کارگاه، به کاهش پرتی ورق و بهبود کیفیت برش کمک کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)
تماس با ایرانی دکور
کاوش
کشیدن