پرش لینک ها

کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران

کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران ، احساس آرامش مناطق ساحلی را با رنگ‌های خاکستری-آرام و طراحی‌های شیک، و یک صفحه کابینت کوارتزی، به تصویر می‌کشد. یک آشپزخانه کلاسیک مدرن که در آن طراحی سنتی با جزئیات معاصر به تناسب بسیار هماهنگ و پیچیده آمیز می‌شود.

کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 2
کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 1

در قلب تهران، محله ای در شمال شرقی و خوش آب و هوا، یک خانه جذاب پر از شخصیت وجود دارد. شمال شرق تهران با دارابودن ارتفاع مناسب از سطح دریا، آب و هوایی به مراتب بهتر از شرق و مرکز این شهر محل بکری برای زندگی محسوب می شود. سه سال پیش، خانم رضایی به همراه شوهرش، دو فرزندشان و مادرشان به این خانه نقل مکان کردند. خانواده می‌خواستند راه ساخت و ساز را به درستی شروع کنند و به منظور ترسیم منظره‌ی کلاسیک، با نفوذهای مدرن، و به عنوان یک جزء از خانه جدید، می‌خواستند واقعاً خانه‌ای که در حال به‌روزرسانی آن بودند، را درک کنند.

“وقتی که تصمیم به استفاده از سنگ کورین سبز گرفتیم، به نظر می‌رسید که طبیعت وارد خانه شده است.”

-“قدم اول ما به گذشته برگشتن بود، تا متوجه شویم که خانه در دهه 70 شمسی چگونه به نظر می‌رسیده است. بسیاری از جزئیات اصلی در بازسازی‌های قبلی حذف شده بودند، بنابراین به طور طبیعی، ما تمایل داشتیم تا احساس اصیل را دوباره به خانه بیاوریم.”، توضیح ابراهیمی طراح پروژه.

کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 4
کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 3

طراحی کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران

طرح اصلی برای آشپزخانه این بود که برای یک طراحی کلاسیک به سبک سنتی تصمیم بگیریم که به راحتی با دیگر اجزای داخلی سازگار باشد. به همین ترتیب، زوج می‌خواستند طراحی مدرن را با ویژگی‌های کلاسیک ترکیب کنند، به دنبال تضاد به‌روز شده‌ای برای مقاومت در برابر زمان باشند. نتیجه: یک آشپزخانه که همچنان با آرامش مینیمال ایرانی زنده است، اما با جزئیات کلاسیک به‌روز شده است. یک طراحی منحصر به فرد که تست زمان را پشت سر می‌گذارد، در عین حال یک آشپزخانه جدید و هیجان‌انگیز برای لذت بردن ارائه می‌دهد.

کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 5
کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 6
کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 7

کابینت‌های خاکستری روشن، یک رنگ پایه آرامش‌بخش به آشپزخانه ارائه می‌دهند. برای افزودن تفاوت هیجان‌انگیز و وارد کردن طبیعت اطراف به یک شیوه‌ای ظریف اما قابل توجه، یک صفحه کابینت کورین رنگ سبز که با دکوراسیون فضا هماهنگی دارد، به کار اضافه کردیم.

– ما می‌خواستیم از طریق فضای آشپزخانه با طبیعت ارتباط برقرار کنیم. وقتی که تصمیم به استفاده از کوارتزیت سبز گرفتیم، به نظر می‌رسید که طبیعت داخل خانه ما شده است. “به نقل از خانم رضایی”

کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 9
کابینت سفید کلاسیک در شهر تهران 8

در وسط آشپزخانه به‌طور کامل جزیره آشپزخانه قرار دارد، یک فضای کار طبیعی و همچنین مرکز اجتماعی برای خانواده و مهمانان.

در طول فرآیند طراحی، آنها یک فضای اجتماعی پر از شور و نشاط تصور می کردند، جایی که دوستان و خانواده می‌توانند به همراه آشپزی و گذراندن وقت، کنار یکدیگر جمع شوند.

تیم طراحی و مهندسی و ساخت “ایرانی دکور” در طول اجرای این پروژه به صورت کامل در کنار خانواده رضایی بود و تمام مراحل طراحی با نظارت خانواده ایشان و مشاوره دقیق کارشناسان ما صورت گرفت.

طراحی،
اجرا و تامین
به علاوه ساخت حرفه ای

آدرس ما:

تهران,
پل چوبی,، ایرانی دکور

شبکه های مجازی ما

با یک تماس، رویای خود را بسازید؛
با ما تماس بگیرید

تهران,
پل چوبی,، ایرانی دکور

طراحی داخلی، تامین مواد اولیه و اجرای مهندسی پروژه های بازسازی و ساخت

تماس با ایرانی دکور
کاوش
کشیدن