پرش لینک ها

طراحی آشپزخانه مدرن

اطلاعات پروژه

معرفی پروژه

طراحی آشپزخانه مدرن به سفارش آقای مهدی عباس زاده انجام گرفت. این نوع از کابینت آشپزخانه به دلیل سبک خاص و منحصر به فرد خود جزو لاکچری ترین انواع طراحی و اجرا است.

طراحی آشپزخانه مدرن با ام دی اف ایرانی، برندهای تیسان و فرامید با بهره گیری از طراحی جزیره ای و مدرن برای خانه مسکونی در تهران توسط ایرانی دکور اجرا گردید.

در طراحی یک آشپزخانه کامل که سبک شخصی شما را بازتاب می‌دهد و نیازهای عملیاتی شما را برآورده می‌کند، چندین ملاحظه باید در نظر گرفته شود.

یک رویکرد قابل توجه، طراحی آشپزخانه مدرن است که اغلب خطوط نازک، زیبایی های حداقلیست ،فناوری پیشرفته ویژگی های مهمی هستند. از انتخاب مواد و تمام شدنی های مناسب تا تصمیم‌گیری در مورد طرح و راهکارهای ذخیره‌سازی، طراحی یک آشپزخانه مدرن نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و توجه به جزئیات دارد.

آیا شما به دنبال ایجاد یک فضای مناسب برای میهمان‌نوازی یا یک آشپزخانه کامل برای پخت و پز با سهولت هستید؟ طراحی مدرن ممکن است انتخاب مناسبی برای به وجود آوردن رویاهای شما باشد.

لذا، اگر آماده هستید که اولین قدم را برای ایجاد آشپزخانه ایده‌آل خود بردارید، پیشنهاد می‌شود تا با جهان طراحی آشپزخانه مدرن آشنا شده، فرصت‌های بی‌نهایتی که منتظر شماست را کشف نمایید!

کارفرمای پروژه مذکور جناب مهندس مهدی عباس زاده مالک منزل مسکونی در منطقه 22 تهران بودند.

طراحی،
اجرا و تامین
به علاوه ساخت حرفه ای

آدرس ما:

تهران,
پل چوبی,، ایرانی دکور

شبکه های مجازی ما

با یک تماس، رویای خود را بسازید؛
با ما تماس بگیرید

تهران,
پل چوبی,، ایرانی دکور

طراحی داخلی، تامین مواد اولیه و اجرای مهندسی پروژه های بازسازی و ساخت

تماس با ایرانی دکور
کاوش
کشیدن